1 Kasım 2008 Cumartesi

Yorulmaktan Bir Hal Olmak!


Artık hızına yetişemediğim bir hayatım var. Ama asla şikayetçi değilim çünkü memnuniyet herşeyin yerini alıyor. Deseniz ki ''dersler nasıl'' bir kerede ''iyi'' diyemem ama derslerin insanlara katamayacağı şeylere sahip oldum. Yeni arkadaşlar, ortamlar, sohbetler, toplantlar, paylaşımlar.... Herşey o kadar güzel ki, nokta eksilse hayatımdan büyü bozulacak gibi. Dün mesela, Mtv'de Toprak Sergen'in hazırlayıp sunduğu ''İkilem'' programına konuktuk okul olarak, Atatürkçü Düşünce Klübü olarak. İlgi, alaka hatta şevkat süperdi, bir kereck çok komik duruma düştüm (sadece Umut canlı tanık oldu birebir) onun dışında herşey harikayı... aslında işin gerçeğine bakarsanız o da süperdi. 11:20'de biten yayından sonra İstikal'e daha doğrusu Nevizade'ye içmeye gittik. Hem giderken, hem gelirken, elleri cebinde Amerikan filmlerindeki 'dertsiz' karakterler gibi, özgürlüğün tadını çıkararak ellerim cebimde soludum defalarca... Uzun uzun, özgür özgür...

Saat 3:00'de çıktığımızda başka bir yerlere gitmeye istekli 'iştahlı' insanları görmek de ayrıca enteresandı. Sonuç olarak evlere dağılacaktık (kalkarken belliydi) öyle de oldu.
Hemen uygun bir mesajla eve 'dönemeyeceğimin' haberini verdim anneme, sonra da bol baş ağrılı, kahvesiz, kalemsiz ve deftersiz 'alışık olmadığım' bir gece geçirdim.
Kafam laptopa düşecekti ki, biraz daha bünyemi zorlarsam ruhumu teslim edeceğimin farkına vardım ve doğru yatağa yattım (lanet olsun ki dişlerimi parmaklarımla fırçaladım) sabahın 10'unda kalkıp tekrardan yollara düştüm.
Bu yazıyı yazarken bana yardımcı olan, ekstra kuvvet veren, taşıyamadığım kollarımın naciz parmaklarına kuvvet veren Allah'ıma teşekkür ediyorum ve müsadenizi istiyorum. Fazlasıyla uyumaya ihtiyaç duyan bi 'beden' taşımanın üzüntüsüyle kendimi bulduğum ilk yatağa yüzü koyu atacağımın sözünü vererek huzurlarınızdan ayrılıyorum.

Alkışlar için saolun. (:

5 yorum:

clementine dedi ki...

mesgul olmak guzel herseye ragmen.
özgür hissetmek.
farklı hissetmek.
guzel cok guzel.
farklı seyler. farklı insanlar.
farklı hikayeler.
farklı dusunceler.
farklı olsun hersey daha guzel farklı.

Jacqueline dedi ki...

O programda ben de vardım ve benim açımdan tamamen rezaletti. Hatırlar mısın bilmem ama Dans Kulübü pankartını ters tutan bir başkan olarak kendime güldüm. Gülsem mi ağlasam mı bilemiyorum. Şu yazıda yazdıklarını okuyunca " Kendimden mi bahsediyor birisi? " dedim bir anda. Şu okula başladığımdan beri bir kere dersler süper diyemedim. Ama hayatım güzel gidiyor ya. Okulun bana kattığı arkadaşlıkları, aktiviteleri, hatıraları unutmamam sanırım :)

Gökmen Kaya dedi ki...

Hatırlıyorum =)
Reklam arasında hatta sunan adam da dedi ya hatta '' Arkadaşlar çok iyisiniz ama pankartları düz tutalım'' diye =)
Evet, herşey güzeldi, düşüncelerimiz de ortak =)

Jacqueline dedi ki...

sunan adam dediğin Toprak Sergen heralde :D

Gökmen Kaya dedi ki...

neyse işte :) sevmiyorum zaten o herifi :) beni okuyosa da burdan iletiyorum flan dermişim =D