7 Ocak 2009 Çarşamba

Eh'ler Meh'ler, Falanlar Filanlar

Hayatım değişti mi ? Kendime yakın zamanda en çok sorduğum sorulardan oldu. Gidenleri, gelenleri, kaçanları, kovalananları, duygular yoğunluğu... Beynimin içinde sürekli bir karı dırdırı var anlayacağınız. Yazmadığımdan beri bakıyorum da, iyi miyim kötü müyüm bir ayrımı yok... Sürekli gelenlerin ve gidenlerin olduğu, kantarımın boş kalmadığı bir hayat yaşıyorum işte. Eski günleri özleyip özlemediğimi sorguluyorum, özlediysem ne kadar özlediğimi, özlemediysem neden özlemediğimi düşünüyorum. Arap saçı gibiyim yani kısacası. İyi giden de aslında bir çok şey var, en büyük hayalim, rüyam gerçek oldu sonuçta. İnanılmaz tesadüfler zinciri ve şansım da yardım etti. Zamanı dondurdum, dünyayı yavaşlattım, ışıkları kapattım ve gömdüm başımı rahatça, en güzel uyku ile başımı yastığa. Ertesi günün sabahı ise, arkadaşlarımla güzel bir kahvaltı, süper bir öğlen, akşamı ayrıldık. Yılbaşı gününün ertesi idi bu anlattıklarım, daha sonra da onlar bana geldiler. Neyse, detaylıca yazmak istiyorum bunların hepsini daha sonra. Mutlulukla karışık soru işaretlerimin üzerini örterek, kestiğim hayat le ilişkime geri dönüyorum.
Nefes almak çok güzel, bunun kıymetini bilin demek çok içimden geldi...

Hiç yorum yok: