11 Şubat 2009 Çarşamba

İçli Köfte...

Penguen okumayı gerçekten seviyorum. Alpay Erdem'den dolayı da ayrı bir sempatim var dergiye. Her hafta alırım. Erdil Yaşaroğlu, Serkan Altuniğne, Seyit Ali Aral, Selçuk Erdem, Kaan Sezyum, Cem Dinlenmiş... ve perde arkasındaki onlarca insan...
Geçen hafta Alpay Erdem'in Tevfik Fikret şiiri yazdığını öğrendim, ''Haluk'un Amentüsü'' çok güzelmiş... Neyse; değinmek istediğim yer bambaşka... Seyit Ali Aral ''içli Köfte'' köşesinde (genelde harika yazar) çok değişik bişey buldum... Şu anda dergi önümde ordan yazıyorum; ''En son ne zaman aşkından kalbin ense kökünde attı, ceketin sana şarkı söyledi, tüm dünyayı kolunun altına aldın. Ağzından önce kahkaha, sonra laflar ucu tutulmayan bahçe hortumu gibi püskürdü... Ömrüne ömür düştü...''

1 yorum:

Jacqueline dedi ki...

bayılıyorum bu adamın yazılarına ya :D en son ne zaman aşkından kalbün ense kökünde attı? ashaushaushauhsua izin verirsen bu kısmı blogumda paylaşıcam.