30 Ekim 2009 Cuma

Didem'i Gırtlaklamak!

Yarın Nermin Bezmen röportajı var. Pazar Adam Fawer okula geliyor, resim çekip haber yazacağım..

Dün sabah 4'e kadar içtik.. Saat 2 de kahvaltı yaptık Ece, İrem, Umut ve ben... Eve geldim, akşiam yemeği falan filan.. Hayat sürekli koşu yoluma top atıyor.. Yoruluyorum ama bu koşuşturmacayı seviyorum.

Bu arada yarın Didem' de yemek yapacak bize.. 7-8 kişi olacağız sanırım. Kapıda umarım ambulans olur. Gözde Gümüşbaş bizi kurtaramazsa, öldük demektir.. Didem'e de, yemeğine de güven olmaz biliyorum çünkü.. Bi de tatlı yapıcam diyo.. Hay allahım yaa.. Tekrar bu vesile ile dua edeyim umarım zehirlenmeyiz.. Aha tam şu an olana bak sevgili günlüğüm, Didem mesaj atmış: ''Öhöm öhömmm tekrar ben... bu yüce gün için dk başı sizi rahatsız ediyorum, bundan dolayı özür dilemekle beraber umutumun bi isteği üzerine yemeği 17.30a aldık... lütfen tok gelmeyiniz ama aynı zamanda çok da aç olmayınız=)
öptüm sizi..'' demiş..

Lütfen sabır! Lütfen!

Not: Yarın bu yazıyı sesli olarak okutacağım, şimdiden Murat'tan rica ediyorum, 'ne istiyosun olum kızdan'' deme bana! O suçunu biliyor!

Hiç yorum yok: