25 Kasım 2009 Çarşamba

Çok tuhaf bir rüyaydı!

Acaip bir rüya gördüm. Gerçekten acaip. İzmirli bir kardeşim var çok sevdiğim, Özenç diye, onu gördüm. İzmir'e gitmişim, hava süper falan, bi gece oluyo, Karşıyaka İzmir'i basıyo. Etraf polis kaynıyo. Acaip bişey. Özenç'i görüyorum, üzerinde bir forma var, maça gidiyomuş, bütün takım otobüse binmiş, "Kardeşim naber" diyorum, "İyiyim sen nasılsın" diyo. Bi bakıyorum, formaların reklam aldığı yerde adım var. Eşşek kadar Gökmen Kaya yazıyo. "Bu ne" diyorum, "Herkes istediği şeyi yazıyodu bende adını yazmak istedim" diyo. "Helal olsun kardeşim" diyorum. O sıra saklanıyoruz çünkü her yer polis. Acaip bişey. Ben deli gibi berber arıyorum bide. Saçlarımı kestirecem ama berber yok hiç bir yerde Karşıyaka'lılar yüzünden... "Berber gelir mi?" diyorum, "Bilmem" diyor ve basıp gidiyor. İki katlı bi yere giriyorum. Merdivenler çok pis. Neyse giriyorum, bildiğiniz bir PlayStation kafe. Oturuyorum. Maça başlıyorum, berber geliyor, boynuma pelerini takıyor, gol kaçırıyorum... Tam o sırada elinde tuttuğu makineyi saçlarıma daldırmak üzere. Çalışma sesini duyuyorum, heyecanla uyanıyorum. Bakıyorum sonra, saçlarım yerinde.

Ayrıca burdan formasına ismimi yazan Özenç'e sevgilerimi gönderiyorum. Eyvallah kardeşim. Beni seçmen ayrıcalık.

2 yorum:

Giss dedi ki...

'Erkek berberleri önemli, olgun, güçlü biridir. Elinde ustura gibi kesici bir şey varsa bu yaklaşan iyiliktir.' diyor adını veremediğim bir rüya tabircisi :D:D iyidir iyi.. hayırlar olsun :D

ben dedi ki...

benim de izmirde 1 adet özenç'im var yanlız :)