29 Aralık 2009 Salı

2010'dan ne bekliyorum...

İyisi ve kötüsüyle 2009 bitti. 2010'dan ilk dileğim, AKP gitsin, şehitler olmasın, rahat rahat uyuyalım... İnsanın huzurunu felaket derecede kaçırdı hükümet. Yaptıklarını yazsak, blogger rekoru kırarız heralde... Neyse...

2010'dan ilk isteiğim başarı. Umarım başarılı bir yıl geçiririm. Okulum güzel gidiyor zaten... Ama daha iyi olsun.
Güzel güzel arkadaşlar edineyim, kafam rahat olsun, keyfim yerinde olsun...

Para kazanayim. Beklediğim çalışma bursu çıksın artık. Hergün istediğim yemeği yiyecek param olsun. Hatta KFC'den sınırsız bir çek alayim, daha bir hoş olur.

Aşk dersem, kararsızım... Uzun süredir içimden gelmiyor. Birilerinin sorumluluklarını yüklenmeye korkuyorum... Üzerime düşülmesinden... Birinin üzerine düşmekten... Ne istediğimi bilmiyorum bazen... Sürekli o konuda kafam karışık... Ayrıca "birilerini üzmek" düşüncesi etimden et koparıyor resmen... Ama ne bileyim.. Tam şu anda da yaşıyorum o kararsızlığı... Beni böyle heyecanlandıracak, aklımı alacak birisi olabilir. Olsun hatta. Sabahlara kadar içip kounşmaktan sıkılmayacağım birisi. Cem Yılmaz'ın dediği gibi "Aşk muhabbet biterse biter" bitmesin o muhabbet... Çok şey istiyorum...

Yeni yılda uçmak istiyorum. Uçağa binmek. Harikadır eminim.

İzmir'e gitmek istiyorum... Mümkünse tekrar Fethiye'ye... 1 hafta da olsa...

Çalışmak istiyorum yaz tatilinde. Plazma TV ve PlayStation 3 almak istiyorum.

Geçen sene olmadı sınavlar yüzünden. Bu senenin 18 Mayıs'ında güzel bir doğum günü istiyorum. Tüm dostlarım yanımda olsun...

Dostlarım demişken, onlardan hiç ayrılmayayim... Hayatın sayılı nimetlerinden şu arkadaşlık. Hep olsunlar.

Yazmak istiyorum bol bol. Okunmak o derece.

Böyle şeyler olsun yani. Güzel güzel şeyler olsun.
Bi de şaşırtsın bu yıl beni bol bol! Şaşırmak iyidir, zinde tutar.

2 yorum:

Unknown dedi ki...

bence de şaşırmak en güzelidir, hiç hesapta yokken olması bazı şeylerin insanı ayakta tutar.Hele ki olan şey güzelse insan çok mutlu olur:)

ali zafer sapci dedi ki...

Farklı düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkürler. İyi bir yıl dileim.