14 Aralık 2009 Pazartesi

ehe ehe ne biçimde bilemedin.. kulağına köpek dolsun, öyle kaka çiş denmez, günah

En bombası !
Aynen böyleydim.
Azından öpmüş mü!


Şu an en iyi arkadaşım o. Ne zaman üzülsem ona dönüyorum... Açıyorum arşivdeki dergilerimi, bakıyorum tek tek.. Telefonda ekranımda var... Dersler taklidini çizmeye çalışıyorum... Umut Sarıkaya ve Alpay Erdem okuma amacından sonraki amacım o... Hatta dergiyi aldığımda ilk onu açıyorum... İnanılmaz replikleri var...
İnanır mısınız, aramızda acaip bir duygusal bağ var... Sarılıp içime sokasım geliyor, o derece!

Biraz da repliklerinden eklemeliyim, böyle kuru kuru fotoğrafla olmaz!

-dün düşmüş çükü..bizim düşmesin yaaaa supaneke aminn
-he he ne biçim de bilemedin, görükmez adam zaten görükmez öbürkünü yamultur he he..
-ekmek atsak yermi?
-bura senin değil ki Allah'ın
-şaka komedisi yapmıştım ama
-kulağına köpek dolsun senin ne biçimde konuşuyorsun öle çiş bok denmez ki günah
-en birinci benim
-dayıı dayıı... kaç araba geçmişizdir ki biz sürdüğünden beri arabayı. en birinci olmuş muyuzdur.. bi kere ben kullanayim mi
-bokun kırılsın. ne biçim de bilemedin.

1 yorum:

celibon dedi ki...

geçen biri en birinci benim demişti de anlamamıştım :)

açıklama yapmıştı saolsun.