5 Aralık 2009 Cumartesi

Süper bir geceydi... Süper...

Dün bu hayat en güzel günlerinden birisini yaşadı. Okulun terasında bir parti vardı, ordaydık... Kızlardan Didem, Buse, Buçğe, Zeynep, Duygu, Cansu vardı... Erkek tayfası, Murat, Umut, ben... Gece ilerledikçe sayımız azaldı.. En sonunda kemik kadro ile Umut'un evine geçtik... Ozan ve Batu sınava çalışıyolardı ama elimizdeki torba torba içkileri görünce vazgeçtiler. Oturduk başta, sohbet edildi, gülündü eğlenildi... Sonra Zeynep'e bize kanun çalmasını rica ettim, kırmadı sağolsun... Dam Üstüne Çul Serer, O yar gelir, Benzemez Kimse Sana, Dalgalandım da Duruldum... Hepsini söyledik... Ve daha neler neler... Gerçekten süper bir geceydi... Saat 3 gibi kızları evine bırakacaktık... Çok iyi hatırlıyorum, birisi tutmasa yürüyemeyeceğim düz... Kafamın içinde "Haydi Gel İçelim" çalıyor. Neyse, yoldayız işte... Murat'la bi plan yaptık... Batu amatör telsizci ve elinde telsizi var. Önden Umut'la yürüyolar, aramızda da en fazla 5 metre mesafe var... Yoldan adam çevirip kimlik soruyolar, biz onlara yaklaşınca da bizi çeviriyolar... Zaten kafamız güzel... Komserim komserim bırak gidelim falan... Süperdi. Taksiye gitti bir ara, burda bekleme yapma, burası savcılık dedi... Adam bastı gitti. Eve bi geldik, saat 05:20... Sabah uyandım, saat 10... Umut hala PES oynuyo...Kalktım eve geldim... Bu arada hastayım yaaa... Boğazım yanıyo... Annem hasta çorbası yaptı. Bi de ıhlamur... Keyfim yerinde hastalık dışında..

Dün çok güzeldi dediğim gibi...

Bazen güzel oluyor yani..

1 yorum:

öykü dedi ki...

Çok gecmıs olsun..