2 Temmuz 2008 Çarşamba

Mustafa Kemal Atatürk


Hayatım boyunca bugüne kadar en kıymet verdiğim şeylerin üzerinde beslediğim bir duyguydur içimdeki Mustafa Kemal sevgisi....


Altı yaşımdan beri resimlerini kesip deftere yapıştırdığım, kaybettiğimde ağladığım, O'na dair ne bulursam kenara koyduğum adam o...
Birgün uzun uzadıya yazmak istediğim bildiğim Mustafa Kemal'in buraya yazdığım bir şiirini koymak istedim. Shop çalışması bana ait değil, ben genelde teknolojişk işler dışında şeyler ile ilgileniyorum. (Gizem diye bir arkadaşım yaptı ona da buradan teşekkürü bir borç bilirim)
Kafamda tasarladığım ''Kurtuluş Savaşı Destanı'nın Hikayesi''ni şiirleştirip piyasaya sürmek istiyorum, bu şiir konusunda attığım kaçıncı adım bilmiyorum, O'na yazdığım kaçıncı şiir bilmiyorum ama yanında yaşattığım ruhumun yardımı ile şiir sayısını yüzlere kadar çıkartmak ve herkesin okumasını sağlamak istiyorum her ne kadar yazdıklarımı paylaşmayı sevmeyen, çekinen biris olsam da. Bu şu an ki hayatımda güttüğüm en büyük amaç.

Sözü fazla uzatmaya gerek yok sanırım. Zaten resimde o hayatın bir kesitini yakalıyorsunuz.
Teşekkür ederiz okduğunuz için. Saygılar.

Hiç yorum yok: