3 Şubat 2009 Salı

Dar Alanda Kısa Paslaşmalar

Nasıl bişeydi. Sıcacık. Kalpten. Kalp hatta... Suat vardı; Esnaf Spor'un kalecisi Erkan Can canlandırıyor. Müjde Ar ve Savaş Dinçel'de diğer üstadlar... Açık konuşmak isterim, çok ağladım bu sahneye ben...

Aynur: -konuşmanı özlemişim

Hacı: -senin için kelimelerim bitti. sen bitirdin.

Aynur: -sen yanlış yaptin hacı, olacak iş değildi bizim ki ,anlamadın.

Hacı: -biliyorum,bazen seninleyken bile böyle düşünürdüm. anlamadıgımı düşünürdüm. kendi elimle seni kaybettiğimi... o zaman ölmek gelmişti içimden, geberip gitmek. bu aralar yine oluyor ama kimse yok ki,kimi kaybediyorum? niye hâla böyleyim,bilmiyorum.

Aynur: -dur. biraz daha konuşalim. aslında bunları özlüyorum.

Hacı: -seni diyemiyorsun di mi? seni özledim demiyorsun. her zaman kraliçelik pesindesin. hep ulaşılmazsın. halbuki ben o kadar çok şeyi özledim ki unutuyorum bazen,artik fark etmez diyorum. dünya artık böyle benim için; sen yoksun, yoktun zaten. bunu niçin yapıyorsun? aklımı karıştırıyosun. bu iş bitmedi mi ha? 5 yılımı senin için harcamadım mı? ben yapamam, hem senle hem sensiz olamam. ne yapalım? ben böyleyim. ben gidiyorum..


*Aynur: Müjde Ar
*Hacı: Savaş Dinçel

Hiç yorum yok: