24 Haziran 2009 Çarşamba

Türk adaleti ve Hüseyin Üzmez

Kafayı yemek üzereyim. Gazetecilik okuyacak bir öğrenci olmaman öte, insanlığımdan utandıran bir olay bu gördüğüm... 14 yaşındaki kıza tecavüz eden ''gazeteci'' Hüseyin Üzmez, yaptıkları yetmez gibi saçmalamaya devam ediyor. Aslında dava sonrasında arabayla onu almaya gelebilecek kadar midesiz olan karısı ile kapatılıp cezasını çekebilirmiş...
Tabiki bu olaya daha önceden çok kızdım ve hatta kin kustum tam anlamıyla... Biz de kardeşleri olan adamız. Bizim de çevremiz var, duyarlılıklarımız var... Adli tıp'ta B.Ç'ye ''ruh sağlığı bozulmamıştır'' raporu veren heyetinkinden farklı bir duyarlılık bu... Son okuduğum haber şu bu konu ile ilgili olarak, aynen yazıyorum.. ''.... Hapisanesinde tutuklu bulunduğu sırada el yazısı ile yazdığı kendisini yargılayan hakim ve savcılara övgü dolu mektuplar yazmış. Üzmez, mektuplarında savcı ve hakimere ''nur yüzlü, yakışıklı, nurlu'' gibi sıfatlarla bezeli olan komplimanlar kullanarak ve onlara dua edeceğini söylüyor terfileri için...
Buraya kadar okudunuz, acaba sonunu merak ediyor musunuz nasıl bitmiş? ´´Yaşlı ve hasta Hüseyin Üzmez´´....

Utandım!

3 yorum:

scostar dedi ki...

Tribünde bağırmıştık, yine haykırıyoruz efenim.

*ROSPU ÇOCUĞU HÜSEYİN ÜZMEZ!

marguerite dedi ki...

tiksindim.

Işıl Şener dedi ki...

Evet evet, o mahluk gerçekten "hasta"!