19 Şubat 2010 Cuma

Zülfü Livaneli'yle Siyaset Meydanı... Alpay Erdem ile röportaj....


Nefes alamıyorum kaç gündür. "Gökmen ne yapıyorsun?" diyorum kendi kendime. Dün yani 18 Şubat günü için Alpay Erdem ile sözleşmiştim. Okuyucular bilir, asıl röportaj geçen hafta olacaktı ama talihsizlikler yüzünden erteledik. Dün işte "beklenen" röportaj gerçekleşti. Nasıl mıydı? Harika geçti... Çok hoş sohbet. Zaten okuyan bilir az çok. Ya da tahmin edebilir...
Röportaj içeriği hakkında çok konuşmuyorum çünkü günü gelince okulun sitesinden paylaşacağım... Ondan önce de gazeteye girmesi gerek tabii.

O günün gecesi. Şöyle oldu öğlen; Üstad'ın arkadaşıymış "Veda" filminde Atatürk'ün son halini oynayan adam. Adam diyorum çünkü kendisi bir oyuncu değil, gazeteci... İsmi de Burhan Güven. Neyse, "Akşam Siyaset Meydanı için burda, git görüş, randevu al, zaten benim arkadaşım..." dedi. Ben de akşam Alpay Erdem röportajım olduğu için yetişememe korkusuyla Funda'ya topu attım. Onun da gidip gitmeyeceği belli değildi akşam Siyaset Meydanına... Olay kaynamak üzereydi. Alpay Erdem'in gösterisine kalamadım o yüzden. Direk olarak Beşiktaş'a geçiyordum ki, bir baktım Funda'da durakta. Beraber geldik Beşiktaş'a salona girdik...

Ara verildiğinde Burhan Güven ile telefonlarımızı alıp verdik. Pazartesi için sözleştik. Funda ile kesin konuşmuş değilim ama sadece fotoğraf çekeceğim sanırım.
Neyse artık, en önemli olayı anlatmak için sabırsızlanıyorum...

Zülfü Livaneli'yi hepiniz tanırsınız. Düzgünlüğü, sadeliği, adamlığı, doğruluğu... İnsanın içinde barındırması gereken tüm erdemleri barındıran nadir insanlardan olan Livaneli... Dün atladım sahneye, gittim yanına, "Sevgiler hocam" dedim. Kocaman da güldüm. O da güldü, "Sevgiler" dedi... Fotoğraf istedim ve çekildik.


Böyleydi işte. İki güzel iş, arka arkaya... Sanırım düzlüğe girecek hayatım tatilden sonra. Girsin de zaten. Ah güzel gün ah...


Zülfü Livaneli fotoğrafını paylaşmıyorum. Ama Alpay Erdem röportajından bir kare paylaşıyorum. Ne yazık ki kötü çıkmışım...

1 yorum:

Alessia Wenders dedi ki...

heey o fotografları da paylaaşş..her insanın bir cok güzel fotografları vardır.bir fotografta çirkin cıkmıs olman sorun degıl..